У кого які проблеми із велосипедом-пишіть сюди!
|
|
Roteyro | Дата: Пятниця, 23.05.2008, 17:09 | Повідомлення # 1 |
Рядовой
Група: Наш друг!
Повідомлень: 2
Репутація: 1
Статус: Відсутній
| Завжди раді допомогти в вирішенні проблеми з ремонтом велосипеда та його запчастин. Чекаємо Ваших запитань!
|
|
| |
velozoom | Дата: Неділя, 01.06.2008, 20:15 | Повідомлення # 2 |
Admin
Група: Адміністратор
Повідомлень: 222
Репутація: 0
Статус: Відсутній
| На кожне унікальне запитання постараюсь написати окрему статтю в розділі "каталог статей".
Life is Bike!
|
|
| |
Shenker | Дата: Четвер, 31.07.2008, 22:07 | Повідомлення # 3 |
Рядовой
Група: Модератори
Повідомлень: 9
Репутація: 0
Статус: Відсутній
| Усім добрий вечір ))) У мене питання швидше не по ремонту, а по експлуатації. Яке мастило краще використовувати? У магазинах продають якесь спеціальне для ланцюгів, але чи є сенс його купувати? Користуюсь WD-40, може є щось краще? )
|
|
| |
velozoom | Дата: Середа, 06.08.2008, 15:00 | Повідомлення # 4 |
Admin
Група: Адміністратор
Повідомлень: 222
Репутація: 0
Статус: Відсутній
| WD - 40 застосовують для прочистки ланцюга,осей від бруду та вологи. WD - 40 має змазувальні властивості, але вони надто малі для змазки ланцюга. Рекомендується після очистки від бруду використовувати масло для змазки швейних машинок(доступне у більшості веломагазинів). Ще використуовують "Велотефлон". Він продається в коробці з 2-ма тюбиками 1)для змазки цепки, 2) для змазки підшипників. Якщо в кишені пара лишніх гривень можна прикупити спеціальний станочок для миття ланцюга. Дуже зручно і не дешево Пам'ятайте, що правильний та вчасний догляд за ланцюгом продовжує його термін експлуатації!
Life is Bike!
|
|
| |
Moderator - mehanik | Дата: Середа, 06.08.2008, 15:34 | Повідомлення # 5 |
Група: Гість
| Для тривалої і безпроблемної експлуатації ланцюга потрібно його доглядати. Я через кожні 100 км в суху погоду, а в дощ після кожної поїздки, мию його і змащую. Мию, запхавши в 2-літрову пластикову фляжку з 0,7 л гарячої води і 30мл миючого засобу Fairy. Можна докинути жменьку прального порошку, якого не шкода. Тоді струшую цю суміш, імітуючи роботу пральної машини, 5-7 хвилин. Полочу до тих пір, поки не зникне мильна піна. Розрізаю фляжку, інакше ланцюг не видобути, і витягую його, щоб просох. Далі змащую кожне з’єднання ланцюга крапелькою мастила. Зараз використовую Finish Line Cross Country для мокрої погоди, попередньо - Pedros Syn Lube, теж для мокрої. Залишаю на день, щоб мастило проникло у всі щілини, витираю ланцюг шматою і монтую на ровер. Використовую 3 ланцюги, які почергово міняю через 700-800 км пробігу для того, щоб передні і задні зірочки зношувалися поступово і дожили разом з ланцюгами до 9000 км. Зараз на комп’ютері 4500 і є надія, що наша мрія здійсниться.
|
|
| |
Shenker | Дата: Четвер, 07.08.2008, 14:41 | Повідомлення # 6 |
Рядовой
Група: Модератори
Повідомлень: 9
Репутація: 0
Статус: Відсутній
| Дякую за поради. Почистив ланцюга, змастив поки тим мастилом що для швейних машинок, але поїду в магазин, то куплю шось )
|
|
| |
velozoom | Дата: Четвер, 07.08.2008, 21:40 | Повідомлення # 7 |
Admin
Група: Адміністратор
Повідомлень: 222
Репутація: 0
Статус: Відсутній
| А яке масло плануєш купляти?
Life is Bike!
|
|
| |
Shenker | Дата: Субота, 09.08.2008, 17:23 | Повідомлення # 8 |
Рядовой
Група: Модератори
Повідомлень: 9
Репутація: 0
Статус: Відсутній
| Мабуть куплю "Велотефлон". А вилку яким мастилом ліпше?
|
|
| |
velozoom | Дата: Неділя, 10.08.2008, 11:47 | Повідомлення # 9 |
Admin
Група: Адміністратор
Повідомлень: 222
Репутація: 0
Статус: Відсутній
| Це в залежності від того яка в тебе вилка? в масляні вилки заливають спеціальне масло(дуже багато видів), для простої пружинної вилки можна брати силіконуву змазку в виді спрея(не переплутати з іншими видами силікону!!!)... Також змазують тим самим маслом для швейних машинок... Треба слідкувати, щоб в всередину вилки не попадав бруд і пилюка.
Life is Bike!
|
|
| |
Shenker | Дата: Неділя, 10.08.2008, 12:01 | Повідомлення # 10 |
Рядовой
Група: Модератори
Повідомлень: 9
Репутація: 0
Статус: Відсутній
| Вилка пружинна... А якщо спреєм то вилку треба розбирати чи досить залити згори? Додано (10.08.2008, 12:01) --------------------------------------------- Вилка пружинна... А якщо спреєм то вилку треба розбирати чи досить залити згори?
|
|
| |
velozoom | Дата: Вівторок, 12.08.2008, 18:03 | Повідомлення # 11 |
Admin
Група: Адміністратор
Повідомлень: 222
Репутація: 0
Статус: Відсутній
| Розбирати нічого не потрібно....Просто заливаєш зверху між стінками зовнішньої та внутрішньої трубки, прижимаєш та відпускаєш амортизатор. Так повторити 2-3 рази. В більшості пружинних вилок знизу зроблені дирки для стоку. При змазуванні рідким мастилом можливе витікання знизу.
Life is Bike!
|
|
| |
Shenker | Дата: Вівторок, 12.08.2008, 22:19 | Повідомлення # 12 |
Рядовой
Група: Модератори
Повідомлень: 9
Репутація: 0
Статус: Відсутній
| Ага, дякую, усе зрозумів
|
|
| |
velozoom | Дата: Середа, 13.08.2008, 20:53 | Повідомлення # 13 |
Admin
Група: Адміністратор
Повідомлень: 222
Репутація: 0
Статус: Відсутній
| Матимеш запитання ми завжди раді відповісти!
Life is Bike!
|
|
| |
|
Гость | Дата: Четвер, 28.08.2008, 19:19 | Повідомлення # 15 |
Група: Гість
| Можна детальніше шо маєш на увазі під "тришотка"??
|
|
| |