Меню сайту


Розділи новин
Змагання, подорожі
Вело новини
Акції


Міні-чат
200


Форма входу


Календар новин
«  Серпень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


Пошук


Друзі сайту

Велосайт про велосипед!

Раскрутка сайта, Оптимизация сайта, Продвижение сайта, Реклама!Rambler's Top100[Vox.com.ua] Портал українця




Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0








Четвер, 25.04.2024, 07:52




Вітаю Вас Гость




RSS
Головна » 2008 » Серпень » 23 » "Волинський рейд 2008"
"Волинський рейд 2008"
16:13


1. Вступні положення.

Велоперегони “Волинський рейд 2008” (далі – велоперегони) – некомерційні командні пригодницькі велосипедні змагання, які мають на меті:
- популяризацію здорового способу життя та української культури, насамперед – серед молоді;
- популяризації даного виду активності серед української молоді
- презентацію природнього району Кременнецькі гори – багатого на пам’ятки природи, історії і архітектури
- підвищення екологічної культури громадян України через залучення до тих видів активного відпочинку, які не завдають шкоди довкіллю;
- надання спортсменам, мандрівникам та шанувальникам велотуризму можливості зустрітися, перевірити свої сили та вдосконалити навички.

2. Час і місце проведення.

Велоперегони проводитимуться з 30 по 31 серпня 2008 року в Кременецьких горах (Шумський і Кременецький район Тернопільської області).

3. Організатор

Тернопільський спортивно-туристський клуб – www.tourclub.com.ua

4. Умови участі

Велоперегони командні. Команда складається з двох учасників на велосипедах. Вік учасників від 16 років (до 16 років - в команді з батьком чи матір'ю). До старту допускаються команди, що заплатили членський внесок.
Команди можуть бути чоловічі, змішані і жіночі. (за наявності відповідної кількості команд у кожній групі – 5 команд)
Кожна команда має бути укомплектована двома велосипедами, ліхтарями і відбивачами – для їзди в темну пору доби, велошоломами, цифровим фотоапаратом, компасом, мобільним телефоном.
Організатори не несуть відповідальності перед учасниками за шкоди здоров’ю і майну, які можуть наступити перед, під час і після велоперегонів. Учасники стартують на власну відповідальність. Учасники несуть цивільну і правову відповідальність за всі шкоди, заподіяні третім особам. Учасник не може у будь-якому випадку висувати ніяких юридичних претензій до організатора. Учасник знає, що необхідно дотримуватись Правил дорожнього руху. Своїм підписом стверджує, що ознайомлений з правилами велоперегонів. Велоперегони відбудуться при будь-якій погоді.
Кожен учасник повинен сповідувати правила чесної гри (Fair play). Всі спірні питання вирішуватимуться оргкомітетом і судівською колегією. Умови велоперегонів можуть частково змінюватись організаторами безпосередньо перед стартом, про що усіх зареєстрованих учасників буде повідомлено.

5. Програма велоперегонів

Місцем старту велоперегонів є м.Шумськ (місце уточнюється), що на Тернопільщині. Командам пропонується географічний район, на якому зосереджені певні об’єкти. Команда за контрольний час повинна відшукати максимальну кількість таких об’єктів і фінішувати у вказаному місці. Фактом знаходження об’єкту є представлення судівській колегії файлу цифрової фотографії із зображенням об’єкту і 1 учасником команди (з номерком команди) на його фоні. За кожен об'єкт нараховується певна кількість балів. Які потім сумуються.
30 серпня (субота)
7.00 - 9.00 – робота мандатної комісії, заявки команд, жеребкування.
9.00 – 9.45 – відкриття велоперегонів, оголошення технічних умов, вручення командам картосхем місцевості.
10.00 – 11.30 – старт велоперегонів. Старт роздільний, згідно результатів жеребкування.
20.00 – обов’язковий фініш усіх команд в зазначеному на картосхемі місці, звітування по проміжних результатах
21.00 – 22.00 – вечеря, ватра знайомств
22.00 – оголошення проміжних результатів.
31 серпня (неділя)
8.00 – старт другого етапу велоперегонів (проводиться відповідно до проміжних результатів 1 дня)
16.00 – обов’язковий фініш усіх команд у зазначеному на картосхемі місці
16.00 – 18.00 – підбиття підсумків, оглошення результатів, нагородження переможців, закриття велоперегонів.

6. Зголошення і реєстрація

До 25 серпня бажаючі взяти участь у велоперегонах зголошуються на клубному форумі http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?p=1994#1994,
або за телефоном: +38 097 217 214 5, Володимир. Після перерахунку членського внеску (50 грн з команди) команда вважається такою, що зареєструвалась і допускається до змагань.
Після 25 серпня команда може зареєструватись за тією ж схемою, або безпосередньо на місці змагань, але членський внесок у такому випадку становитиме 100 грн з команди.
Внесок не повертається.
За додатковою інформацією звертатись до голови оргкомітету: Горона Володимира (моб.: +38 097 217 214 5)

7. Визначення результатів та нагородження

Переможцем оголошується команда, яка в повному складі за контрольний час подолає дистанцію і набере найбільшу кількість балів за знайдені об'єкти.
Результат визначається по першому дню і по другому дню окремо, а потім зайняті місця сумуються.
Команда, в якої сума місць за два дні буде найменшою - оголошується переможцем.
При рівності результатів перевага надається екіпажу з меншим часом подолання дистанції.
Переможці (1, 2 та 3 місця) велоперегонів нагороджуються грамотами і пам’ятними призами.

8. Фінансування, матеріальне забезпечення.

Обов'язкові витрати учасників змагань:
50/100 грн - членський внесок з команди до 25.08/після 25.08

Пропоновані витрати (необов'язкові)
25 грн - з учасника - два прийоми їжі (вечеря-сніданок)
60 грн - з учасника - перевезення учасника і його велосипеда з Тернополя на старт велоперегонів і повернення в Тернопіль

Всі інші витрати на проведення велоперегонів здійснюються за рахунок коштів тернопільського спортивно-туристського клубу (www.tourclub.com.ua)
Запрошуються спонсори для співпраці.

9. Інше.
Харчування команд під час змагань відбувається за власний кошт (можлива організація централізованого харчування - вечеря і сніданок. В такому випадку додатково доплачується 25 грн з особи. Це питання буде обговорюватись в процесі надходження заявок від команд)

Організатори забезпечують перевезення особистих речей учасників з місця старту на місце ночівлі (речі мають бути компактно складені, водоізольовані і промарковані командним номерком)

Членський внесок команди – 50 грн. Приймаються на картковий рахунок, або готівкою (детальніше тут: http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?p=1995#1995).

За додаткові кошти організатори можуть організувати доїзд-довезення учасників змагань з Тернополя на місце старту і назад в Тернопіль.
В такому випадку додатково кожним учасником сплачується сума у розмірі 60 грн (заїзд-виїзд).

Ночівля відбуватиметься під відкритим небом, тому варто мати намети, спальні мішки і килимки.
Рекомендоване спорядження на перегони: питна вода, перекус, велоаптечка, запасна камера, помпа, документи, гроші

Інформаційна підтримка: www.velozoom.org.ua

Дане положення є офіційним запрошенням на велоперегони.

Пам'ятайте, головне - не перемога, головне - участь Геге

Категорія: Змагання, подорожі | Переглядів: 1546 | Додав: velozoom | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2024 |