Велоперегони “Волинський рейд 2008” (далі – велоперегони) –
некомерційні командні пригодницькі велосипедні змагання, які мають на
меті:
- популяризацію здорового способу життя та української культури, насамперед – серед молоді;
- популяризації даного виду активності серед української молоді
- презентацію природнього району Кременнецькі гори – багатого на пам’ятки природи, історії і архітектури
- підвищення екологічної культури громадян України через залучення
до тих видів активного відпочинку, які не завдають шкоди довкіллю;
- надання спортсменам, мандрівникам та шанувальникам велотуризму
можливості зустрітися, перевірити свої сили та вдосконалити навички.
2. Час і місце проведення.
Велоперегони проводитимуться з 30 по 31 серпня 2008 року в
Кременецьких горах (Шумський і Кременецький район Тернопільської
області).
3. Організатор
Тернопільський спортивно-туристський клуб – www.tourclub.com.ua
4. Умови участі
Велоперегони командні. Команда складається з двох учасників на
велосипедах. Вік учасників від 16 років (до 16 років - в команді з
батьком чи матір'ю). До старту допускаються команди, що заплатили
членський внесок.
Команди можуть бути чоловічі, змішані і жіночі. (за наявності відповідної кількості команд у кожній групі – 5 команд)
Кожна команда має бути укомплектована двома велосипедами, ліхтарями
і відбивачами – для їзди в темну пору доби, велошоломами, цифровим
фотоапаратом, компасом, мобільним телефоном.
Організатори не несуть відповідальності перед учасниками за шкоди
здоров’ю і майну, які можуть наступити перед, під час і після
велоперегонів. Учасники стартують на власну відповідальність. Учасники
несуть цивільну і правову відповідальність за всі шкоди, заподіяні
третім особам. Учасник не може у будь-якому випадку висувати ніяких
юридичних претензій до організатора. Учасник знає, що необхідно
дотримуватись Правил дорожнього руху. Своїм підписом стверджує, що
ознайомлений з правилами велоперегонів. Велоперегони відбудуться при
будь-якій погоді.
Кожен учасник повинен сповідувати правила чесної гри (Fair play).
Всі спірні питання вирішуватимуться оргкомітетом і судівською колегією.
Умови велоперегонів можуть частково змінюватись організаторами
безпосередньо перед стартом, про що усіх зареєстрованих учасників буде
повідомлено.
5. Програма велоперегонів
Місцем старту велоперегонів є м.Шумськ (місце уточнюється), що на
Тернопільщині. Командам пропонується географічний район, на якому
зосереджені певні об’єкти. Команда за контрольний час повинна відшукати
максимальну кількість таких об’єктів і фінішувати у вказаному місці.
Фактом знаходження об’єкту є представлення судівській колегії файлу
цифрової фотографії із зображенням об’єкту і 1 учасником команди (з
номерком команди) на його фоні. За кожен об'єкт нараховується певна
кількість балів. Які потім сумуються.
30 серпня (субота)
7.00 - 9.00 – робота мандатної комісії, заявки команд, жеребкування.
9.00 – 9.45 – відкриття велоперегонів, оголошення технічних умов, вручення командам картосхем місцевості.
10.00 – 11.30 – старт велоперегонів. Старт роздільний, згідно результатів жеребкування.
20.00 – обов’язковий фініш усіх команд в зазначеному на картосхемі місці, звітування по проміжних результатах
21.00 – 22.00 – вечеря, ватра знайомств
22.00 – оголошення проміжних результатів.
31 серпня (неділя)
8.00 – старт другого етапу велоперегонів (проводиться відповідно до проміжних результатів 1 дня)
16.00 – обов’язковий фініш усіх команд у зазначеному на картосхемі місці
16.00 – 18.00 – підбиття підсумків, оглошення результатів, нагородження переможців, закриття велоперегонів.
6. Зголошення і реєстрація
До 25 серпня бажаючі взяти участь у велоперегонах зголошуються на клубному форумі http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?p=1994#1994,
або за телефоном: +38 097 217 214 5, Володимир. Після перерахунку
членського внеску (50 грн з команди) команда вважається такою, що
зареєструвалась і допускається до змагань.
Після 25 серпня команда може зареєструватись за тією ж схемою, або
безпосередньо на місці змагань, але членський внесок у такому випадку
становитиме 100 грн з команди.
Внесок не повертається.
За додатковою інформацією звертатись до голови оргкомітету: Горона Володимира (моб.: +38 097 217 214 5)
7. Визначення результатів та нагородження
Переможцем оголошується команда, яка в повному складі за
контрольний час подолає дистанцію і набере найбільшу кількість балів за
знайдені об'єкти.
Результат визначається по першому дню і по другому дню окремо, а потім зайняті місця сумуються.
Команда, в якої сума місць за два дні буде найменшою - оголошується переможцем.
При рівності результатів перевага надається екіпажу з меншим часом подолання дистанції.
Переможці (1, 2 та 3 місця) велоперегонів нагороджуються грамотами і пам’ятними призами.
8. Фінансування, матеріальне забезпечення.
Обов'язкові витрати учасників змагань:
50/100 грн - членський внесок з команди до 25.08/після 25.08
Пропоновані витрати (необов'язкові)
25 грн - з учасника - два прийоми їжі (вечеря-сніданок)
60 грн - з учасника - перевезення учасника і його велосипеда з Тернополя на старт велоперегонів і повернення в Тернопіль
Всі інші витрати на проведення велоперегонів здійснюються за
рахунок коштів тернопільського спортивно-туристського клубу
(www.tourclub.com.ua)
Запрошуються спонсори для співпраці.
9. Інше. Харчування команд під час змагань відбувається за власний кошт
(можлива організація централізованого харчування - вечеря і сніданок. В
такому випадку додатково доплачується 25 грн з особи. Це питання буде
обговорюватись в процесі надходження заявок від команд)
Організатори забезпечують перевезення особистих речей учасників з місця
старту на місце ночівлі (речі мають бути компактно складені,
водоізольовані і промарковані командним номерком)
Членський внесок команди – 50 грн. Приймаються на картковий рахунок, або готівкою (детальніше тут: http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?p=1995#1995).
За додаткові кошти організатори можуть організувати доїзд-довезення
учасників змагань з Тернополя на місце старту і назад в Тернопіль.
В такому випадку додатково кожним учасником сплачується сума у розмірі 60 грн (заїзд-виїзд).
Ночівля відбуватиметься під відкритим небом, тому варто мати намети, спальні мішки і килимки.
Рекомендоване спорядження на перегони: питна вода, перекус, велоаптечка, запасна камера, помпа, документи, гроші
Інформаційна підтримка: www.velozoom.org.ua
Дане положення є офіційним запрошенням на велоперегони.
Пам'ятайте, головне - не перемога, головне - участь