Меню сайту


Категорії каталога
Цікаво
Різні статті про велосипеди.


Міні-чат
200


Форма входу


Пошук


Друзі сайту

Велосайт про велосипед!

Раскрутка сайта, Оптимизация сайта, Продвижение сайта, Реклама!Rambler's Top100[Vox.com.ua] Портал українця




Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Пятниця, 29.03.2024, 10:35



Вітаю Вас Гость


Цікаві статті

RSS
Головна » Статті » Цікаво

Школа тріалу
1.Стрибки на задньому колесі
2.Вставання на заднє колесо з ходу

Для того, щоб встати на заднє колесо сходу, потрібно їхати на невеликій швидкості,затиснути обидва гальма, перенести вагу тіла вперед. Якщо все зробили правильно, у вас підніметься заднє колесо. Після цього плавно, але досить сильно відхиляєтеся назад,майже сідаючи на заднє колесо, таким чином піднімаючи переднє. При цьому ви повинні піднімати перед байка саме вагою свого тіла, тобто відхиленням тіла назад, а не згинанням рук в ліктях, і притяганням керма до грудей. Цей спосіб я вважаю самим легшим, тому що коли переходиш з переднього на заднє колесо, інерція сама допомагає підняти перед байка, особливих зусиль прикладати не доведеться. Після того, як навчилися це робити, можете у принципі переходити до розділу 1г.

1б.Вставання на заднє колесо з місця
Після того, як навчилися вставати сходу, пробуйте вставати на заднє колесо колистоїте, по черзі переміщаючи переднє і заднє колеса. Тут спосіб точно такий же,тільки трохи складніше, тому що тут інерція вам вже не допомагає підняти переднє колесо.

1в.Вставання на заднє колесо з пробивки
У принципі то що я зараз опишу вже можна назвати пробивкою, просто деякі тріалісти встають на заднє колесо саме таким способом. Для того, щоб так встати потрібно трохи перенести вагу тіла назад, відпустити гальмо, різко натиснути на педаль, прицьому у вас починає підійматися переднє колесо. Тепер найголовніше це зловити момент, коли байк починає йти з під вас, у цей момент ви повинні випрямити тіло і трохи підстрибнути, в повітрі затискайте гальма, таким чином ви приземляєтеся на заблоковане заднє колесо.

1г. Баланс на задньому колесі
Отже, ви навчилися вставати яким-небудь вище перерахованим способом. Тепер,просто стоячи на задньому колесі, ви розумієте, що просто так вам стояти не вдасться, потрібно зберігати баланс. Вас тягне або вперед-назад, або управо-вліво. Намагайтеся невеликими стрибками зберегти баланс, тобто стрибати в ту сторону куди вас тягне.Тут обмовлюся, якщо вас тягне вперед то у принципі майже нічого зробити не можна (окрім пробивки кінцево, але про неї нижче), так що прагніть не опускати дуже сильно перед байка, принаймні поки пробивку робити не навчитеся. Деякі не можуть зрозуміти як саме потрібно стрибати. Стрибати потрібно всім тілом, а не тільки ногами на педалях. Після того, як навчитеся більш менш зберігати баланс, пробуйте стрибати не в різні боки (туди куди вас тягне), а як би скорочувати відстань між стрибками. В ідеалі ви повинні стрибати взагалі в одній точці.

1д.Розворот на задньому колесі
Отже встаєте на заднє колесо, ловите баланс. Намагайтеся трохи повертатися разом з велосипедом, тут вам можуть допомогти періодично невеликі повороти керма, в ту сторону куди ви повертаєтеся.

2.Пробиття
2а.Пробиття
Тепер ми підійшли як мені здається до самої основної фішки тріала, це пробиття (Pedal kick), тобто стрибки на задньому колесі вперед з підкрутом педалі. Отже, для того, щоб пробивати потрібно встати на заднє колесо способом 1в, але далі вам потрібно не просто стрибати на задньому колесі, а як би періодично продовжувати перший рух (то як ви встали). Для цього потрібно трохи опустити переднє колесо (бо багато, залежить від того на яку відстань ви збираєтеся стрибати), відпустити гальма, натискати на педаль і одночасно стрибнути вперед, в повітрі затиснути гальма. Ви приземляєтеся на заблоковане заднє колесо. Потім все знову із самого початку, відпускаєте гальмо, натискаєте на педаль і т.д. Повинен помітити, часта помилка багато кого дуже маленька або дуже велика передача. Пробиття потрібно робити на найменшій зірці попереду, і десь середньої ззаду(22/19, 24/21, 28/24). Якщо ви навчилися вставати на заднє колесо способом 1в, то пробивку ви освоїте досить швидко. Наприклад я пробивці вчився декілька тижнів(освоїв за день лише один стрибок вперед, а решту часу тренувався на збільшення кількості стрибків).

2б.Дроп пробивкою
Для того, щоб пробивкою зістрибнути з якої-небудь висоти, потрібно пробиттям підійти до краю висоти (щоб заднє колесо стояло на краю висоти), опустити переднє колесо, зігнути в колінах ноги, натискувати на педаль, але тепер потрібно не стрибнути вперед, як при звичному пробитті, а розігнути ноги ( тиснувши ними на байк вниз), одночасно підтянув кермо до живота, в повітрі природно затиснути гальмо. Якщо ви всі зробили правильно, ви досить м'яко приземлитеся. Сам я у такий спосіб стрибав з висоти 3 метри на землю і з 2 метрів на асфальт.

2в.Застрибування на висоту пробивкою
Пробивка у висоту трохи відрізняється від звичної пробивки. Щоб пробити вгору потрібно встати на заднє колесо, зловити баланс, потім сісти (наскільки сильно, залежить від висоти), натискувати на педаль, одночасно розпрямляючись. Коли ви вже максимально розпрямилися, штовхайте байк руками вгору, на перешкоду, одночасно підтискаючи ноги. Коли заднє колесо залетить на висоту просто підтягайтеся до байку. Спочатку виходитиме залітати на невеликі висоти, типу бордюри там всякі, але якщо довго дубасити, можна залітати і на досить високі перешкоди.

3.Банні-хоп
Можете їхати на будь-якій швидкості, але чим вища і довша перешкода, через яку ви хочете перестрибнути, то потрібно їхати швидще. На відстані десь 1-1,5м до перешкоди,піднімайте переднє колесо на висоту трохи більшу ніж сама перешкода, шляхомвідхилення тіла назад і одночасним смиканням керма на себе. Коли заднє колесопочинає доїжджати до перешкоди, різко розпрямляйтеся і переносьте вагу тіла вперед,підтискаючи під себе ноги і заносячи заднє колесо на ту ж висоту, що і переднє. Такимспособом, ви залітаєте на перешкоду, приземляючись на обидва колеса. Якщо ваша метаперелетіти перешкода, то після нього розпрямляйте ноги і придавлюйте задню частинубайка до землі. Таким чином ви приземляєтеся на заднє колесо, що у принципі набагатом'якше, ніж на обидва колеса.

4.Сайд-хоп
4а.Сайд-хоп на висоту
У принципі сайд-хоп це простий стрибок в бік. Отже якщо ви умєте виконувати банні-хоп, то стрибнути убік для вас не складе труднощів. Просто перед стрибком треба нахилити байк в ту сторону, куди хочете стрибнути, а далі робите банні-хоп. Чим більше нахилите, тим далі зможете стрибнутиОтже. Під'їжджаєте паралельно перешкоді, затискаєте гальма, зупиняєтеся. Потім нахиляєте трохи байк в ту сторону, в яку стрибаєте, переносьте вагу тіла назад, смикаючи кермо на себе. Як тільки переднє колесо піднялося на висоту перешкоди, різко розпрямляйтеся і підтискайте під себе ноги, сам стрибок робите в бік (а не на одному місці). При такому способі вас завжди трохи відносить назад, що незручне, коли наприклад перешкода дуже коротка. Є ще один спосіб. Це підняти переднє колесо не за допомогою «відтяжки», а за допомогою пробивки. Для цього ви повинні майже сісти на заднє колесо, потім різко тиснете на педаль, переднє колесо починає підійматися. У цей момент ви повинні розпрямитися, а потім підібгати ноги, одночасно стрибаючи в бік. Цей спосіб складніший, зате більше ефективний. За допомогою його можна стрільнути набагато вище.

4б.Дроп з висоти сайд-хопом
Сайд-хоп використовується і для того, щоб зістрибувати з висоти. Для цього потрібно їхати по краю перешкоди або стояти боком на краю перешкоди, кому як подобається. Потім затискаєте гальма, переносьте вагу тіла вперед, а задню частину велосипеда в бік (у бік обриву), після цього переносите вагу тіла назад, при цьому розвантажуючи переднє колесо, і повертаєте перед байка в ту ж сторону. Оскільки ви перенесли вагу тіла назад, заднє колесо у вас повинне виявитися нижче, ніж переднє, як я вже говорив так буде набагато м'якшим приземлення.

5.Крутка
5а.Крутка на висоту
Крутку роблять на тій же передачі, що і пробивку. Її починають десь за півтора метри від перешкоди. Робиться вона двома способами, півоборотом і повним оборотом педаль. На мій погляд легше робити півобороту. Тобто ви повинні почати не з „шоколадної” ноги (вона повинна знаходиться спереду на педалі). Отже стоїте на відстані від перешкоди, відхиліться трохи назад, починайте з силою крутити педалі, піднімаючи переднє колесо, при цьому переносите вагу тіла вперед, притискуючи кермо до себе. Після цього різко штовхайте кермо руками вгору (рух такий же як при пробивці у висоту), підтискаючи під себе ноги. Цим рухом ви стрибаєте вгору. Круткою можна встрибувати на заднє колесо, на обидва колеса і на рокринг.

5б.Крутка з висоти
Круткою можна робити і дропи. Тільки тут не треба штовхати кермо вгору (на висоту то вам не треба), просто притискуєте кермо до себе і летите в такому положенні, приземляючись на заблоковане заднє колесо. Правда з великої висоти дроп краща все-таки робити пробивкою, м'якше виходить.

Джерело: http://extremal.at.ua

Content-Disposition: form-data; name="edttmessage" 1
Категорія: Цікаво | Додав: Roteyro (18.06.2008)
Переглядів: 2140 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2024 |