Меню сайту


Категорії каталога
Цікаво
Різні статті про велосипеди.


Міні-чат
200


Форма входу


Пошук


Друзі сайту

Велосайт про велосипед!

Раскрутка сайта, Оптимизация сайта, Продвижение сайта, Реклама!Rambler's Top100[Vox.com.ua] Портал українця




Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Неділя, 18.11.2018, 16:54



Вітаю Вас Гость


Цікаві статті

RSS
Головна » Статті » Цікаво

Як вибрати велосипед для дитини?

Щиро вдячні адміністрації магазину "Драйв-спорт"
за допомогу в підготовці статті

Дитячі велосипеди — назва говорить сама за себе. Це велосипеди для маленьких велосипедистів, що мають маленькі рами для колес (12-24 дюйми) та пропорційно зменшені компоненти: гальма, шатуни, рулі та педалі. Велосипеди поділяються на дві основні групи: створені на базі МТВ (гірського велосипеда) з усіма його атрибутами та одношвидкісні машини. Загальним для всіх дитячих велосипедів є наступний підхід виробників: катання дітей на таких велосипедах має бути радісним та безпечним. Тому, купуючи велосипед, обов’язково треба враховувати «параметри» дитини, бо дитячий велосипед, так як і будь-який інший, підбирається під зріст, і вибір типу моделі часто має індивідуальний характер. Будь-які рекомендації з вибору велосипеда містять умовний характер. Проте, спеціалісти не рекомендують купувати дитині велосипед на виріст, адже керування дуже великим велосипедом не може бути ефективним.

Адміністратор магазину Драйв-Спорт, Микола, поділяє дитячі велосипеди на велосипеди-іграшки та справжні велосипеди, що дозволяють малюку виконувати на байку певні маневри: «Велосипеди-іграшки потрібні для того, аби допомогти дитині зробити перші «кроки», навчитись тримати рівновагу. Проте такий велосипед, звичайно, стримує малюка, не дає змоги показати щось особливе. А велосипед з міцною рамою, наявністю передніх гальм, широкими покришками дозволяють відчути себе справжнім байкером. Особливо це стосується хлопців, які постійно копіюють дорослих, і вже в три роки вимагають зняти їм допоміжні колесики».

Велосипеди, розраховані на найменших (2-4 роки), мають діаметр колеса 12 дюймів. Якщо дитині від 3 до 6 років і вона має зріст 96-98 см, то продавець-консультант запропонує велосипед з шістнадцятидюймовими колесами. Ці два види дитячих велосипедів мають два основних та два допоміжних колеса, які легко знімаються. Велосипеди для старших діток (6-10 років) з 20 дюймовими колесами вже комплектуються без цих колесиків і навіть можуть мати декілька швидкостей. Якщо батьки все ж таки хочуть на перший час почепити їх, колесики можна придбати окремо, проте, спеціалісти не радять робити цього, бо такі колеса зазвичай погано тримаються і краще аби дитина вчилася їздити вже без них. Для молодшого шкільного віку вже підходять підліткові велосипеди (зріст дитини має сягати 1,25-1,30 м).

Кажуть, що навчившись кататись на байку, це вміння нікуди вже не дінеться. Проте швидко забувається те, з якими труднощами ми в дитинстві долали свої перші метри. Вчитись катанню дуже нелегко. Тому, провідні світові компанії-виробники велосипедів докладають значних зусиль, аби максимально спростити цей процес. Занижена геометрія рами робить процес посадки у сідло та схід з нього максимально зручним, адже можна вміти їхати, проте не вміти рушати, причиною чого часто є саме зависоке сідло. Також максимально зменшується маса рами, за рахунок використання найлегших алюмінієвих сплавів та компонентів. Звичайно, це відображається на ціні, проте воно того варте, адже зайві 300 грамів, котрі не відчутні для вас — дорослої людини, — це зайва перешкода для вашого малюка.

На дорослих велосипедах можуть їздити діти, зріст яких сягає 1,40 м. Головне підібрати висоту рами, яка у велосипеда для дорослих становить як мінімум 15 дюймів. Тут уже вибір ґрунтується не тільки на таких характеристиках, як діаметр колеса та висота рами, але й враховується безпосереднє призначення вашого «залізного товариша». Якщо велосипед купується для їзди по місту, радять купувати шосейний велосипед, який або взагалі не має амортизаторів, або має лише один. Для ґрунтових доріг та сільської місцевості обирають велосипед з двома амортизаторами, ширшим колесом, більшою кількістю передач. Велосипеди формату ВМХ розраховані на тих, хто виконує різноманітні трюки тощо.

Якщо говорити про виробників велосипедів, то на ринку України немало іноземних компаній. Звичайно, враховуючи значно меншу вартість робочої сили та ряд інших факторів, ці компанії розташовують свої заводи у Китаї, країні, чиє ім’я найчастіше поєднують з низькою ціною та низькою якістю. Проте в даному випадку спеціалісти гарантують якість товару під відомим брендом, адже він виробляється згідно стандарту, постійно проходить перевірку якості. Інша справа, що на ринку зустрічаються велосипеди від китайського виробника, які хоч і відповідають стандартам та мають гарантію (близько 1 року), проте виготовлені з матеріалів невисокої якості. В Україні теж є декілька заводів, що виробляють велосипеди, зокрема дитячі. Такі підприємства є у Нововолинську, Харкові та Києві. Цінова політика їх трохи відрізняється від закордонних колег, проте, все залежить від комплектації. А якщо говорити про їхню якість, то за словами спеціалістів, будь-який велосипед потребує догляду, без нього і найдорожчий байк може постійно вам докучати різноманітними незручностями.

Які перспективи мають українські виробники велосипедів? Микола, адміністратор магазину «Драйв-Спорт»: «Які можуть бути перспективи без інвестицій? Поки наші виробники будуть розробляти нові моделі, набагато досконаліші моделі іноземних виробників, вже перевірені на практиці, активно займатимуть позиції на ринку. Велосипедний ринок можна порівняти з авторинком в Україні. Які ми маємо вітчизняні авто? Запорожець. Без інвестицій не було б Daewoo, Chevrolet. Тож, важко що небуть прогнозувати. На наших заводах є технології по виготовленню і рам, і обладнання. Потрібний потужний поштовх в цьому напрямку — можливо зі сторони відомого, прогресивного велосипедного бренду, або зі сторони наших вітчизняних інвесторів. Українці почали розуміти, що відпочинок може бути активним, особливо це розуміє молодь. Спочатку ми скептично ставимося до нового, але якщо це заслуговує на довіру, то навіщо платити більше за відому і розкручену торгову марку, коли ми самі можемо випускати конкурентноздатний вітчизняний аналог».

Інше питання: де краще купувати велосипед? На ринку — значно дешевше і начебто непоганий вибір, в магазині — дорожче, проте й велосипеди «серйозніші». Минулого сезону дитячі велосипеди в магазині Драйв-Спорт були продані всі. «Перевага спеціалізованого магазину, – запевняє Микола, — полягає в тому, що консультантами є не просто люди, що вивчили асортимент та прочитали інструкції, а спортсмени, спеціалісти, чиє життя безпосередньо пов’язане чи то з велосипедом, чи з роликами, або з лижним спортом. Їм на багато легше правильно підібрати байк клієнтові та дати особливі поради з експлуатації. Крім того, що на товари у спеціалізованому магазині дається гарантія, у нас постійно працює спеціаліст, що виконує технічний огляд та ремонт. Ми завжди рекомендуємо провести перший ТО через два тижні після купівлі, а потім — за потребою».

Категорія: Цікаво | Додав: velozoom (06.08.2008)
Переглядів: 4719 | Рейтинг: 4.0/1 |
Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2018 |